Pasul 1:

După ce ai găsit produsul dorit, îl poți comanda adăugându-l in coșul tău de cumpărături, după care click pe butonul „Finalizează comanda”.

Pasul 2:

“Coșul de cumpărături” – aici se află toate produsele pe care le-ai adăugat in coș cât și eventualele discount-uri. Poți modifica numărul exemplarelor alese sau poți renunța la unul sau mai multe produse, folosind butonul „X” sau „golește coșul”. In cazul in care dorești să mai comanzi și alte produse, poți face acest lucru revenind la pagina de cumpărături. Coșul tău se va actualiza automat după orice produs adăugat.

Pasul 3:

“Informații client “– Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de plătitor și de destinație. De aceea, te rugăm să completezi in întregime rubricile marcate cu „ * ”.

Daca dorești să achiziționezi produsele pe firmă, te rugăm să completezi datele firmei în rubrica mențiuni comandă.

Pasul 4:

Modalități de transport – ai la dispoziție livrarea prin curierii selectați de tine.

Atenție! Dacă selectezi transportul prin curier te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli in timpul zilei.

Pasul 5:

Modalități de plată

În funcție de metoda de transport selectată vor apărea variante de efectuare a plății.

Pentru livrarea prin curier variantele de plată sunt:

• OP (ordin de plată) – plata se efectuează prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie să faci este să ne trimiți dovada plății prin e-mail (împreună cu id-ul comenzii) iar noi iți vom trimite produsele. Dacă optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt:

S.C. AXA ROTEAL S.R.L.

RO 11148038

J 40 / 10280/ 1998

IBAN: RO82 OTPV 0000 0000 04321326

Banca: OTP Bank

 

• Plata la livrare (Ramburs) – plata se face numerar in momentul în care se livrează coletul de către curier .
Tarifele includ TVA.

• Plata on line ( cu cardul) prin procesatorul de plati Netopia. Parcurgeti pas cu pas ce va spune aplicatia sa faceti.

Pasul 6:

“Finalizarea comenzii” – După ce bifezi căsuța „Am citit termenii și condițiile de utilizare și sunt de acord”, apasă butonul „Finalizează”.

Pasul 7:

Confirmarea comenzii – După ce ai apăsat butonul „Finalizează”, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, în care vei putea vizualiza atât numărul de cod al comenzii cât și un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

Pentru moment nu vindem în străinătate

 GARANTIA DE SATISFACTIE

Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acoperă toate produsele comercializate de noi este valabil atât pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de pe www.herbaris.ro

Cum funcționează serviciul?

In momentul recepționării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea
produsului/produselor.

Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezintă in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica –testa- produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constați ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica
returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 Cine achita transportul?

 In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de către vânzător sau comparator conform “ Termeni si condiții”.

 Retururi

 În cazul în care dorești să returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este să anunți intenția de retur în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. În urma solicitării de retur, vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de către Client și trimis la adresa de email office@herbaris.ro. In cazul in care ți-au fost livrate alte produse decât cele specificate in comandă sau dacă produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, preț), costul transportului de retur este suportat de către noi. Dacă însă motivul returnării este diferit de cele menționate mai sus, costul transportului de retur este suportat de către client.

Reclamații

In cazul in care doriți sa reclamați o problema, va rugam sa intrați aici si sa ne trimiteți cat mai multe detalii sau sa ne sunați la numerele de telefon din contact.

Echipa HERBARIS tratează orice problema apăruta cu maxima seriozitate, oferind de asemenea si garanția 200% deoarece fidelizarea clienților este o prioritate.