Întrebări frecvente

1Ce este garanţia de 200%?
La produsele vândute pe acest site, îți oferim 200% garanție. Dacă, din orice motiv, crezi că produsele achiziționate nu îţi sunt benefice, trimite-ne un e-mail și îți veți primi banii înapoi sau alte produse (100% garantat)! Pe lângă aceasta, poți să păstrezi și produsele achiziționate (încă 100%). De ce? Pentru că avem încredere în produsele noastre.
2Cum mă inregistrez? Și de ce?

Pentru a-ți crea un cont pe www.bio-manufaktura.ro trebuie să urmezi acești pași: click pe butonul "creează un cont nou" din rubrica de înregistrare aflată în partea dreaptă sus a ecranului; va trebui să introduci următoarele date: numele complet, e-mail, telefon, adresă și parolă ; după ce ai completat informațiile, click pe tab-ul Plasează comanda care te va duce la pasul următor al comenzii. După parcurgerea pașilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai înregistrat.

Odată înregistrat, vei putea efectua orice comandă mult mai rapid, fără a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmări starea comenzilor și vei avea acces la istoricul comenzilor făcute. De asemenea, odată ce te-ai înregistrat, vei putea lăsa comentarii la produse.

3Cum mă autentific?

Dacă ai un cont creat, te rugăm să te autentifici introducând adresa ta de e-mail și parola în rubrica de autentificare, în partea dreaptă sus a ecranului.

4Cine are acces la datele mele personale?

În conformitate cu legea protejării informațiilor cu caracter personal, www.bio-manufaktura.ro poate transmite terților anumite date cu caracter personal, care sunt cuprinse în formularul de înregistrare (adresa de e-mail, nume, nr de telefon, adresa de livrare). Alte date personale vor putea fi transmise mai departe numai cu acordul tău și în conformitate cu procedurile judiciare.

5Cum comand?

Pasul 1:

După ce ai găsit produsul dorit, îl poți comanda adăugându-l in coșul tău de cumpărături, după care click pe butonul "Finalizează comanda".

Pasul 2:

Coșul de cumpărături - aici se află toate produsele pe care le-ai adăugat in coș cât și eventualele discount-uri. Poți modifica numărul exemplarelor alese sau poți renunța la unul sau mai multe produse, folosind butonul "X" sau "golește coșul". In cazul in care dorești să mai comanzi și alte produse, poți face acest lucru revenind la pagina de cumpărături. Coșul tău se va actualiza automat după orice produs adăugat.

Pasul 3:

Informații client - Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de plătitor și de destinație. De aceea, te rugăm să completezi in intregime rubricile marcate cu "*".

Daca dorești să achiziționezi produsele pe firmă, tte rugăm să completezi datele firmei în rubrica mențiuni comandă.

Pasul 4:

Modalităţi de transport - ai la dispoziție 3 variante* de livrare:

  • Curier BOOKURIER LOGISTICS SRL
Greutate colet Bucuresti Zona metropolitană Resedinte de județ Nivel național
0,01 -  3  kg   10 lei 10  lei 17,50  lei 17,50  lei
Kg suplimentar 0,60  lei 0,60  lei 1,20  lei 1,20 lei
Tarifele includ TVA –ul.

 

  • Livrare gratuită pentru comenzi peste 150 RON fără a mai beneficia de alte promoţii..

Atenție! Dacă selectezi transportul prin curier te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli in timpul zilei.

  • Bucuresti (ridicare din atelier ) - GRATUIT - Str. Serg. Nutu Ion nr 2- 4 sector 5.

 

Pasul 5:

Modalitați de plată

În funcție de metoda de transport selectată vor apărea variante de efectuare a plății.

Pentru livrarea prin curier variantele de plată sunt:

  • OP (ordin de plată) - plata se efectuează prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie să faci este să ne trimiți dovada plății prin e-mail (împreună cu id-ul comenzii) iar noi iți vom trimite produsele. Dacă optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt:
    S.C. Bio Manufactura Concept Natura S.R.L.
    RO 28222090
    J 29 / 438/ 2011
    IBAN: RO28 OTPV 0000 0000 0326 5512
    Banca: OTP Bank
  • Plata la livrare (Ramburs) - plata se face numerar in momentul în care se livrează coletul de către curier .
    Pentru ridicarea din Bucuresti plata este numerar.
    * Tarifele includ TVA

Pasul 6:

Finalizarea comenzii - Dupa ce bifezi căsuța "Am citit termenii și condițiile de utilizare și sunt de acord", apasă butonul "Finalizează".

Pasul 7:

Confirmarea comenzii - După ce ai apăsat butonul "Finalizează", vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, în care vei putea vizualiza atăt numărul de cod al comenzii căt și un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

6Pot comanda și prin telefon?
Poți efectua comenzi și prin telefon. Ne poți contacta la numărul de telefon 0732 368 214 de luni pâna vineri,între orele 09.00 – 16,00
7Cum pot vizualiza comenzile?
Pentru a verifica statusul comenzilor efectuate poți accesa istoricul complet al comenzilor tale apăsând butonul "Comenzi recente" din rubrica de înregistrare.
8Ce fac daca prețul afișat este diferit de prețul real?
Prețurile produselor de pe www.bio-manufaktura.ro sunt exprimate in lei, includ TVA și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.
9Care este termenul de livrare?

Dacă dorești să afli in cât timp poți primi produsele comandate te rugăm să verifici statusul articolelor care te interesează. Acestea sunt opțiunile:

  • În stoc: Dacă există in stocul nostru, produsul este livrat în 48 ore
  • La comanda: Stocul este limitat . Disponibilitatea și termenul de livrare vă vor fi comunicate telefonic in maxim 48 de ore. Puteți anula comanda în cazul în care informațiile furnizate nu vă sunt convenabile
10Ce fac dacă am uitat parola?
Pentru a recupera parola, tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în rubrica de înregistrare, secțiunea "am uitat parola".
11Cum pot beneficia de cuponul de reducere?
Fiecare cupon cadou are un cod specific. În momentul în care faci o comandă, trebuie să introduci codul cuponului în casuța "cod promoțional" și să apeși butonul "Aplică Cupon".
12Am introdus codul cuponului de reducere, însă nu se aplică reducerea. Cum procedez?
În primul rând, trebuie să te asiguri că sunt îndeplinite condițiile: cuponul este valabil; valoarea/conținutul comenzii se încadrează în condițiile prevăzute de campanie; campania este activă. Dacă toate aceste condiții sunt îndeplinite, dar reducerea totuși nu se aplică, te rugăm să lași un mesaj in rubrica de comentarii, in care să specifici codul cuponului și eventualul mesaj de eroare care a aparut la introducerea codului. De asemenea, ne poți contacta la numarul de telefon 0732 368 214 de luni pâna vineri, intre orele 09.00 – 16,00, sau prin e-mail la adresa sesizari@bio-manufaktura.ro
13Pot aplica un cod de reducere după ce am finalizat comanda?
Înainte de a finaliza o comandă, trebuie să introduci codul cuponului în căsuța "cod promoțional" și să apeși butonul "Aplică cupon". Dacă însă, ai finalizat din greșeală comanda, sau ai uitat să introduci codul de reducere, poți să anulezi comanda și să o refaci, introducând codul cuponului. De asemenea, ne poți contacta la numărul de telefon 032 368 214 de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 16,00, sau prin e-mail la adresa sesizari@bio-manufaktura.ro.
14În ce condiții pot returna produsele?
În cazul în care dorești să returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este să anunți intenția de retur în termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului. În urma solicitării de retur, vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de către Client și trimis la adresa de email sesizari@bio-manufaktura.ro. In cazul in care ți-au fost livrate alte produse decât cele specificate in comandă sau dacă produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, preț), costul transportului de retur este suportat de către noi. Dacă însă motivul returnării este diferit de cele menționate mai sus, costul transportului de retur este suportat de către client.
15În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?
Pentru retururi integrale de comenzi, vei primi banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial in maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea si validarea coletului în depozitul nostru.
16Pot face o recomandare?
Orice produs poate fi recomandat prin intermediul rețelelor sociale (Twitter, Facebook) folosind opțiunea "Share" aflată deasupra imaginii produsului.
Cos Cumparaturi Sters Anuleaza
  • Nu sunt produse in cos