La produsele vândute pe acest site, îți oferim 200% garanție. Dacă, din orice motiv, crezi că produsele achiziționate nu iți sunt benefice, trimite-ne un e-mail și îți veți primi banii înapoi sau alte produse (99,99% garantat)! Pe lângă aceasta, poți să păstrezi și produsele achiziționate (încă 99,99%). De ce? Pentru că avem încredere în produsele noastre.
Noi oferim:
1.Garanția legala conform legislației specifica produselor listate;
2.Garanția comerciala.
Amândouă le-am definit ca fiind “ GARANTIA DE 200 %” .
Conceptul de garanție legala este cea oferita la un produs de către producător clientului in calitate de comparator.
Conceptul de garanție comerciala este o garanție pe care noi o oferim in plus clientului comparator si se materializează la produsele de pe acest site in faptul ca daca nu sunteți mulțumit de produsele noastre, garantam returul banilor dar rămâneți si cu produsele cumpărate.
Asta presupune ca produsele vândute se potrivesc cu descrierea si sunt de calitatea corespunzătoare scopului pentru care au fost fabricate.
Pentru a-ți crea un cont pe www.herbaris.ro trebuie să urmezi acești pași: click pe butonul „creează un cont nou” din rubrica de înregistrare aflată în partea dreaptă sus a ecranului; va trebui să introduci următoarele date: numele complet, e-mail, telefon, adresă și parolă ; după ce ai completat informațiile, click pe tab-ul “Plasează comanda” care te va duce la pasul următor al comenzii. După parcurgerea pașilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai înregistrat.
Odată înregistrat, vei putea efectua orice comandă mult mai rapid, fără a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmări starea comenzilor și vei avea acces la istoricul comenzilor făcute. De asemenea, odată ce te-ai înregistrat, vei putea lăsa comentarii la produse.
În conformitate cu legea protejării informațiilor cu caracter personal, www.herbaris.ro poate transmite terților anumite date cu caracter personal, care sunt cuprinse în formularul de înregistrare (adresa de e-mail, nume, nr de telefon, adresa de livrare). Alte date personale vor putea fi transmise mai departe numai cu acordul tău și în conformitate cu procedurile judiciare.
Pasul 1:
După ce ai găsit produsul dorit, îl poți comanda adăugându-l in coșul tău de cumpărături, după care click pe butonul „Finalizează comanda”.
Pasul 2:
Coșul de cumpărături – aici se află toate produsele pe care le-ai adăugat in coș cât și eventualele discont-uri. Poți modifica numărul exemplarelor alese sau poți renunța la unul sau mai multe produse, folosind butonul „X” sau „golește coșul”. In cazul in care dorești să mai comanzi și alte produse, poți face acest lucru revenind la pagina de cumpărături. Coșul tău se va actualiza automat după orice produs adăugat.
Pasul 3:
Informații client – Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de plătitor și de destinație. De aceea, te rugăm să completezi in întregime rubricile marcate cu „* ”. Daca dorești să achiziționezi produsele pe firmă, te rugăm să completezi datele firmei în rubrica mențiuni comandă.
Pasul 4:
Modalități de transport – ai la dispoziție mai multe variante de livrare.Tarifele includ TVA-ul.
Atenție! Dacă selectezi transportul prin curier te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli in timpul zilei.
Pasul 5:
Modalități de plată
În funcție de metoda de transport selectată vor apărea variante de efectuare a plății.
Pentru livrarea prin curier variantele de plată sunt:
- OP (ordin de plată) – plata se efectuează prin transfer bancar sau prin internet-banking. Ceea ce trebuie să faci este să ne trimiți dovada plății prin e-mail (împreună cu id-ul comenzii) iar noi iți vom trimite produsele. Dacă optezi pentru aceasta varianta, datele noastre sunt:
S.C. AXA ROTEAL S.R.L.
RO 11148038
J 40 / 10280/ 1998
IBAN: RO82 OTPV 0000 0000 0432 1326
Banca: OTP Bank
- Plata la livrare (Ramburs) – plata se face numerar in momentul în care se livrează coletul de către curier.
* Plata on line prin card bancar.
Pasul 6:
Finalizarea comenzii – După ce bifezi căsuța „Am citit termenii și condițiile de utilizare și sunt de acord”, apasă butonul „Finalizează”.
Pasul 7:
Confirmarea comenzii – După ce ai apăsat butonul „Finalizează”, vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, în care vei putea vizualiza atât numărul de cod al comenzii cât și un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.
Poți efectua comenzi și prin telefon. Ne poți contacta la numărul de telefon 0732 368 214 de luni până vineri, între orele 09:00 – 16:00.
Pentru a verifica statusul comenzilor efectuate poți accesa istoricul complet al comenzilor tale apăsând butonul „Comenzi recente” din rubrica de înregistrare.
Prețurile produselor de pe www.herbaris.ro sunt exprimate in lei, includ TVA și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.
Dacă dorești să afli in cât timp poți primi produsele comandate te rugăm să verifici statusul articolelor care te interesează. Acestea sunt opțiunile:
- În stoc: Dacă există in stocul nostru, produsul este livrat în 48 de ore
- La comanda: Stocul este limitat. Disponibilitatea și termenul de livrare vă vor fi comunicate telefonic in maxim 48 de ore. Puteți anula comanda în cazul în care informațiile furnizate nu vă sunt convenabile
Pentru a recupera parola, tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în rubrica de înregistrare, secțiunea „am uitat parola”.
În primul rând, trebuie să te asiguri că sunt îndeplinite condițiile: cuponul este valabil; valoarea/conținutul comenzii se încadrează în condițiile prevăzute de campanie; campania este activă. Dacă toate aceste condiții sunt îndeplinite, dar reducerea totuși nu se aplică, te rugăm să lași un mesaj in rubrica de comentarii, in care să specifici codul cuponului și eventualul mesaj de eroare care a apărut la introducerea codului. De asemenea, ne poți contacta la numărul de telefon 0732 368 214 de luni până vineri, intre orele 09:00 – 16:00, sau prin e-mail la adresa office@herbaris.ro
Fiecare cupon cadou are un cod specific. În momentul în care faci o comandă, trebuie să introduci codul cuponului în căsuța „cod promoțional” și să apeși butonul „Aplică Cupon”.
Înainte de a finaliza o comandă, trebuie să introduci codul cuponului în căsuța „cod promoțional” și să apeși butonul „Aplică cupon”. Dacă însă, ai finalizat din greșeală comanda, sau ai uitat să introduci codul de reducere, poți să anulezi comanda și să o refaci, introducând codul cuponului. De asemenea, ne poți contacta la numărul de telefon 0732 368 214 de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 16,00, sau prin e-mail la adresa office@herbaris.ro.
În cazul în care dorești să returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este să anunți intenția de retur în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului. În urma solicitării de retur, vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de către Client și trimis la adresa de e-mail office@herbaris.ro. In cazul in care ți-au fost livrate alte produse decât cele specificate in comandă sau dacă produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, preț), costul transportului de retur este suportat de către noi. Dacă însă motivul returnării este diferit de cele menționate mai sus, costul transportului de retur este suportat de către client.
In cazul in care ți-au fost livrate alte produse decât cele specificate in comandă sau dacă produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, preț), costul transportului de retur este suportat de către noi.
Dacă însă motivul returnării este diferit de cele menționate mai sus, costul transportului de retur este suportat de către client.
Pentru retururi integrale de comenzi, vei primi banii aferenți produselor returnate și costul transportului achitat inițial in maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea si validarea coletului în depozitul nostru.
Orice produs poate fi recomandat prin intermediul rețelelor sociale (Twitter, Facebook, Instagram) folosind opțiunea „Share” aflată deasupra imaginii produsului.
Periodic pot exista coduri de reducere pentru recomandările făcute. De asemenea pentru orice comentariu (pe email sau in rețelele de socializare) legat de produsele comercializate de către noi (pozitiv sau negativ), la următoarea comanda se poate primi un cadou surpriza introducând codul „Rew 1”.